miercuri, 13 septembrie 2017

In vacanta



                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                          ROCHIE AICI / SABOTI AICI / GEANTA AICI / PALARIE AICI

EN:
 Weather in Baia Mare is very cold this morning, so I want to getaway in a warm and sunny place. I will show you a beautiful dress I wore while we took lunch on the terrace of our hotel in Antalya, a week ago, where the weather was so warm and sunny, oh I already miss summer. The hat is a must have there, because the sun burns a lot.

Love,
Lavinia

RO:
 Neata' , la Baia Mare temperaturile au scazut drastic in aceasta dimineata, daca sunt undeva la 10 grade cel mult, asa ca vreau sa evadez intr-un loc cald si insorit si sa imi aduc aminte cu drag de cand am imbracat aceasta rochie cand luam pranzul pe terasa restaurantului la hotelul unde am fost cazati in Antalya. Palaria de soare in Turcia e obligatorie, cu toate ca am ales sa mergem in septembrie tocmai pentru a evita canicula, temperaturile nu au scazut sub 35 de grade , iar soarele am impresia ca arde foarte tare fata de soarele de iulie din Romaia.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. Rochia este senzationata...romantica datorita volanului dar atat de stylish! Imi place la nebunie! Culoare ma face sa ma gandesc doar la cerul senin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba rochita dar mai ales palaria! Cat am cautat un model similar. She in nu mai livreaza in Romania, nu? Cum ai facut de ai comandat-o?

    RăspundețiȘtergere