vineri, 16 iunie 2017

Cum purtam fusta din denim


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                        TOP AICI / FUSTA SIMILAR / SABOTI AICI / GEANTA AICI

EN:
  Happy weekend my loves, the summer holiday is here, when I was 7 years old like my daughter I was thrilled over the holiday, but she is not, she is sad because school just ended and 3 months of holiday is too much for her :)).
  Today I have a new outfit for you, this super lovely gingham top and a denim skirt paired with the mot comfortable shoes I ever had.

Love,
Lavinia

RO:
  Weekend minunat va doresc si o vacanta linistita tuturor copiilor, imi aduc aminte cand eram de varsta lui Evelyn eram foarte fericita odata cu sosirea vacantei de vara, dar ea e trista ca 3 luni e prea mlt timp liber si ii este deja dor de scoala :))).
  Azi am pentru voi o noua tinuta, un top in carouri cu umerii goi, o fusta din denim si cei mai comozi pantofi din garderoba mea.

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii:

  1. Your blouse is awsome! I love it and the slippers are great :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    RăspundețiȘtergere
  2. A perfect summer match ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/06/17/back-from-vancouver/

    RăspundețiȘtergere