duminică, 11 iunie 2017

Culorile pastel


                                                                CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                            TOP AICI / PANTALONI AICI / PANTOFI AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI

EN:
  Hello sweeties, hope you enjoyed a great weekend, we had a family celebration and  my diet was on hold for one day. I ate cake and some cookies, my guilty pleasures :)), but today I got back to business.
  I love wearing pastels and light colors during summer and this outfit is one of my favorites lately. I love this top very much because of it's color and light texture.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragelor, cum a trecut weekendul? Noi am sarbatorit-o pe mama asa ca pentru o zi dieta mea a cam scartait cu o felie de tort si cateva prjiturele extrem de gustoase, dar azi mi-am revenit si mi-am reluat activitatile de zi cu zi.
  Imi place atat de mult top si cand ma gandesc ca am ajuns sa il cumpar din greseala, adica l-am pus in cos pentru a completa suma de bani care mai era neceara pentru a beneficia de transport gratuit :)), se mai intampla.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu:

  1. Buna!E foarte frumoasă tinuta! :) As vrea sa te intreb cum comanzi de pe Romwe?Am vrut si eu sa plasez o comanda,dar România nu apare pe lista.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere