miercuri, 31 mai 2017

Rochia roz din dantela



                                                               CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                              ROCHIE AICI / GEANTA AICI / PANTOFI AICI / CEAS AICI
EN:
   Hello loves, just a quick update because I have to run to work, but before that I leave you with a new outfit, I guess one of my favorites lately. I so love this pink lace dress, I think is one of the most beautiful pieces that landed in my wardrobe. You can wear it with all kind of shoes, from sneakers, to boots, slippers or heels , like I did today.

Love,
Lavinia

RO:
  Azi sunt iar contra cronometru cu munca si casa, asa ca incerc pe scurt sa va prezit tinta de azi. E vorba cu sigurata de cea mai frumoasa rochie roz din dantela pe care o am in dulap si spun asta si datorita pretului incredibi la care am gasit-o, da doar 24$, un chilipir la cat e de bine lucrata. E super versatila si arata foarte bine si la sneakers, bocanci, sandale, saboti sau tocuri cum am ales eu azi sa o imbrac.

Cu drag,
Lavinia




2 comentarii:

  1. This dress is so lovely :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    RăspundețiȘtergere
  2. What elegant!!!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/06/01/colors/

    RăspundețiȘtergere