marți, 2 mai 2017

Cu gandul la vara


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                             TOP AICI / PANTALONI AICI / PANTOFI AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI

EN:
  Happy Tuesday everyone? Did you prepare your wardrobe for summer? I didn't and this weekend I intend to do so, because I can finally enjoy summer temperatures and I can't wit to wear sorts, dresses and sandals.
  To be in the summer spirit today I wear a blue and white ensemble, this super lovely striped top with a pair of flare white pans and my lovely new loafers that I am totally addicted, they are super comfy.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi superba va doresc, v-ati pregatit garderoba pentru vara, eu intentionez a o fac in acest sfarsit de saptamana si va spun sincer ca astept cu nerabdare sa port jeans scurti, rochite vaporoase si sandale.
  Ca sa pastrez atmosfera de vara, azi am apelat la o tinuta in alb si albastru, un top in dungi, o pereche de pantaloni albi si noua mea perehce de pantofi albastri cu detalii albe care imi plac la nebunie.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. Your blouse is so adorable. I love it :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Very nice blue outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/04/30/beautheelfull/

    RăspundețiȘtergere