luni, 9 februarie 2015

Candy look


                                         Top here , Jeans here / similar , Heels here , Bag here , Watch here

EN:
  Hello my friends, how are you?  I just finished my detox two days ago and will tell you more in my next post, until then I must show you this candy pink sweater that I love so much. I paired it with similar heels and a pair of blue jeans.
Kisses :*

RO:
  Buna dragii mei, ce mai faceti? Abia ce am incheiat cu detoxifierea si ma simt minunat, dar va spun mai multe in postarea viitoare, pana atunci vreau sa va arat acest pulover roz pufos si minunat pe care l-am asortat la o perecehe de pantofi in nuanta asemanatoare si o pereche de jeans. Click pe here sub prima imagine, pentru a cumpara produsele pe care le port.
Pupici :*


3 comentarii: