vineri, 11 octombrie 2019

Teddy coat la pret avantajos


                                         FORTE FORTE  /  MKT STUDIO    / ALICE +OLIVIA



RO:
  Inca de anul trecut de cand au aparut aceste teddy coat-uri colorate, mi-au furat inima. Mi-am achizitionat unul in carouri, unul maro, alb si un bleumarin. MM, stau sa ma gandesc ca mai am nevoie de unul roz :)). Am selectat catea modele care mi-au placut mai mult , dar pe Sopbop gasiti o multime de culori si modele.

Cu drag,
Lavinia

EN:
  Since last year I set my eyes on these beautiful teddy coats and bought a few models in different textures and colors. But I need a pink one, I think it looks amazing and super fluffy. I selected a few models for you as well, but on Shopbop you can find various textures and designs.

Love,
Lavinia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu