sâmbătă, 30 martie 2019

Dresuri de baie ieftine


                                                                                     AICI



EN:
  Hello pretty ladies? How was your week so far? I clean up my closet for summer and I just realized I need some new swimwear in my life. I set my eyes on a few models that come with a great price and I wanted to share with you some of them. Let me know what do you think!

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragelor, ce mai faceti voi? Eu incet, incet incep pregatirea petru vara si tocmai ce am realizat ca nu am suficiente dresuri de baie. Mi-am pus ochii pe cateva modele tare frumoase si azi vreau sa le impartasesc cu voi. Care e preferatul vostru?

Cu drag,
Lavinia

                                                                                     AICI
                                                                                  AICI
                                                                                       AICI
                                                                                        AICI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu