duminică, 10 februarie 2019

Paltonul teddycoat



                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                   PALTON AICI / BODY AICI / JEANS AICI / FILA AICI / GEANTA AICI


EN:

  Happy Sunday lovely friends and a fresh start of the week! I don't know how you feel about teddy coats but personally I find them very warm and I love wearing them on cold days. I bought several colors, but today I want to show you the one on brown. I wore it with my Fila sneakers, boyfriend jeans and a white body.

Love,
Lavinia

RO:

  O duminica superba va doresc! Chiar cand au aparut aceste geci polar sau cum le spune mi s-au parut tare urte, dar pe masura ce vedeam peste tot a inceput sa le indragesc asa ca mi-am cumparat si eu. Azi o port pe cea maro in combinatie cu sneakersii mei prerefati Fila, jeans si un body alb,

Pupici,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu