sâmbătă, 17 noiembrie 2018

O zi minunata


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                 PALTON AICI / TOP AICI / PANTALONI AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI



EN:
  Happy Saturday to you my friends, I can't believe a few more weeks and Christmas is here, this year flew so fast. What are you plans for the holiday season?
  If I look in my wardrobe I can see a lot of heels even if I wear only flats or small heels, but I love buying them. This year I won't be making the same mistake again and I put aside some beautiful pair of small heels like the ones I am wearing today. In fact I love them so much that I already ordered them in black too.

Love,
Lavinia

RO:
  O sambata minunata va doresc, nu pot sa cred ca mai avem doar cateva saptamani si sarbatorile de iarna ne bat la usa. Voi ce planuri aveti pentru acest sfarsit de an?
  Daca privesc in garderoba mea, vad o multime de botine si pantofi cu toc, dar le port foarte rar spre deloc. In acest an mi-am propus o schimbare de planuri si mi-am promis ca nu mai cumpar tocuri mari. Am ales acest model de botine cu kitten heel care imi place la nebunie si deja le-am comandat si pe negru :).

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu