marți, 23 octombrie 2018

Paltonul rosu


                                                         CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                      PALTON AICI / CAMASA AICI / PANTALONI AICI / GEANTA AICI / PANTOFI AICI


EN:
  Hello lovelies, how is your weekend going? This weekend I plan to do a wardrobe cleaning and to sort some of my coats and sweaters, because as I can see warm days are not coming back soon.
  Today I wear an ensemble that I love so much, a pair of black culottes, a white shirt and a red coat that I needed so much in my wardrobe. You can find it here with a great variety of colors.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragutelor cum merge saptamana voastra? In acest weekend mi-am propus sa-mi fac curat in garderoba si sa-mi scot din nou paltoanele si puloverele de la naftalina deoarece zilele calduroase s-au cam dus.
  Azi am imbracat o tinuta care imi place mult de tot si e si super comoda, o pereche de pantaloni negri, o camasa alba si paltonul rosu pe care l-am cautat de ceva vreme si ma bucur mult ca l-am gasit online la un pret mult mai mic decat in magazine. Il gasiti mai sus in mai multe nunate disponibile.

Cu drag,
Lavinia






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu