miercuri, 8 august 2018

CAMASA CU VOLANE


                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                          CAMASA AICI / FUSTA AICI / GEANTA AICI / SANDALE AICI

EN:
  Hello beauties, I just came home from a short getaway and ow back to my daily routine. I took some photos wearing a beautiful top that looks amazing, I think everybody asked me about it, where I bought it and how much it costs. You can find all the details under the first photo.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna fetelor, am revenit de aceasta data cu o tinuta noua in care port aceasta camasa absolut superba de care ma intreaba adesea lumea desspre cat a costat si de unde am cumparat-o. Gasiti toate detaliile dspre ea in link-urile de mai sus.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu