joi, 19 iulie 2018

Salopeta albastra


                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                      SALOPETA AICI / SANDALE AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI


EN:
  Hello beauties, how are you doing? A super rainy and cold summer, I can hardy guess what to wear everyday, because I go out on a sunny weather and I come home on a rainy and cold one. I just bought this amazing jumpsuit that looks and feel so soft, but I could only wore it once. I am glad I  managed to take some photos with it to show it to you. I wore it with a pair of brown sandals and a matchy bag.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna fetelor, ce ai faceti? Eu sunt tare suparata pe vremea asta ploioasa si rece. Unde sunt ziele de vara si serile acelea placute in care uitai de tine pe o terasa? Abia ce mi-a sosit aceasta salopeta minunata si nici nu am putut sa ma bucur de ea. Am purtat-o o singura data cand am facut si pozele, asta bineinteles inainte o ploaie. Am asortat-o la o pereche de sandale maro si o gentuta similara.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu