miercuri, 20 iunie 2018

Food Court Festival la VIVO! Baia Mare




  Buna dragele mele, stiti deja ca sunt o persoana grijulie cand vine vorba de calitatea meseor de zi cu zi si sunt foarte atenta la caloriile mele zilnice. In weekend fac cate o exceptie si trec pragul celor de la VIVO! Baia Mare pentru a ma bucura de o masa copioasa pe voucherul primit cadoul de la ei..
  Si voi puteti beneficia de un voucher la food court, de unde poti alege din cele mai bune si mai apetisante feluri de mancare. Eu sunt cu gandul la o shaorma la farmurie de la Spartan, iar in acest weekend sunt din nou prezenta pentru a mai savura una cu voucherul cadou pe care l-am primit.
  Tot ce trebuie sa faceti pentru a primi un voucher la food court, e sa cumparati in valoare de 100 ron din oricare magazin al VIVO! si sa te prezinti la biroul de informatii cu bonul.
  In perioada 21-30 iunie esti invitat sa descoperi varietatea culinara la VIVO! Intra in aplicatia http://baiamare.vivoapp.eu , voteaza meniul preferat si castiga unul din cele 200 vouchere puse la bataie.
  Si toate ca toate, dar VIVO! nu a uitat ca in aceasta perioada se desfasoara Campionatul Mondial de fotbal, asa ca poti vedea meciurile tale preferate pe un ecran gigant.

Cu drag,
Lavinia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu