marți, 19 decembrie 2017

Craciun in familie


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                        TOP AICI / PANTALONI AICI / CERCEI AICI


EN:
  Hello beauties, how are you doing? We finally managed to take our family photos for Christmas, I am not satisfied by the quality because of the poor light, but I leave you with the photos and let you decide about it.

Love,
Lavinia

RO:
  Cred ca va spunea si in postarea trecuta despre pozele noastre de Craciun din acest an. Am fost tare prinsi cu treburi in ultima vreme si am tot amanat sedinta foto, dar cand am realizat cat e de aproape Craciunul, ne-am pus pe treaba.
Va las cu pozele de mai jos a imi spuneti cum vi se par.

Cu dag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu