duminică, 8 octombrie 2017

Rochia cu imprimeu floral


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                            ROCHIE AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI / BASCA AICI

EN:
  Just a quick update of the new outfit I have for you, a beautiful flower print dress, that today I wore with a pair of black booties and my favorite bag from Furla.

Love,
Lavinia

RO:
  Cateva cuvinte despre tinta de azi, am gasit aceasta rochita la Zara si costa undeva la 300 ron, mi-a placut mult si m-am decis sa o comand, darintre timp ma luasem si cu alte cumparaturi online si am dat peste ea pe acest site la doar 29$, cam 60% mai ieftina decat e la Zara. Imi place mult cum se aseaza si materialul e de calitate buna, iar azi o potrt impreuna cu o pereche de botine negre, geanta neagra de la Furla si o basca.

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii:

  1. This Zara dress looks absolutely fantastic on you!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Great autumn dress ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/07/its-all-about-booties/

    RăspundețiȘtergere