marți, 14 februarie 2017

Intraceuticals - tratament dermato cosmetic




RO:
  Buna dragii mei, va doresc o zi plina de iubire si voie buna, ce planuri v-ati facut? Eu , va spun sincer nu am niciunul, dar poate ma surprinde sotul meu cu ceva romantic, asa ca inca sunt in asteptare.
  Daca nu aveti inca idee cu ce sa va rasfatati de ziua indragostitilor, eu va propun o vizita la salonul Angels Beauty, pe care il gasiti pe strada Culturii numarul 4 in Baia Mare si care va pune la dispozitie o gama variata de procedee de remodelare corporala, rejuvenare faciala sau terapia raindrop.
  De cum am pasit in clinica, un mios foarte placut de lavanda se simtea in aer, Am fost intampinata cu zambetul pe buze , cu o voce calma si o atmosfera relaxanta, relaxare pe care am simtit-o dupa primii pasi in cabinet. Alina, mi-a explicat pe larg in ce constau procedurile pe care le ofera si mi-a dat toate informatiile necesare cu privire la terapia la care am apelat eu.
  Noi, femeile, suntem foarte atente la detalii care ne ajuta sa aratam frumos si vad ca e un subiect pe care il privim cu tot mai mare interes.
  Eu am apelat la serviciile lor, chiar saptamana trecuta si am fost mai mult decat impresionata. Cu trecerea anilor, pielea isi pierde elasticitatea si fermitatea si incep sa apara primele ridurile, fie de expresie, fie linii fine care ne indica primele semne ale imbatranirii.
  Mi-am facut un tratament facial, Intraceuticals, o tehnologie anti-imbatranire utilizata de celebritati, medici dermatologi, chirurgi plasticieni si cele mai exclusiviste centre de infrumusetare din intreaga lume. Intraceuticals este un tratament bazat pe tehnologia oxigenarii hiperbarice si pe infuzia in profunzime a serurilor special create. Sistemul Intraceuticals se adreseaza cauzei aparitiei ridurilor si degradarii pielii cauzate de imbatranire. Pentru fiecare tratament sunt necesare 6 sedinte pentru rezultate spectaculoase, dar va spun ca la mine s-au vazut rezultate wow inca de la prima sedinta. Nu ma laud cu un ten perfect, am vazut ca deja incep sa imi apara primele riduri, in special in zona buzelor si zona ochilor are o tenta mai inchisa. Dupa prima sedinta ridurile fine abia daca se mai vad, iar tenul e mult mai luminos, eu astept cu nerabdare sa vad ce se intampla la urmatoarele sedinte, dar cu siguranta voi fi foarte multumita.
  In prima poza, in partea stanga sunt cu o zi inainte de sedinta Intraceuticals, iar in partea dreapta la o zi dupa. Vreau sa va mai precizez ca nu port machiaj absolut deloc in niciuna din poze, iar diferenta se simte foarte mult si la atingere, tenul primeste acea fermitate si luminozitate de ten al unui copil.
  Si acum o veste super buna pentru voi. Pentru ca se apropie luna femeii, Angels Beauty ne invita la un concurs cu premii in valoare de 150 Euro, iar tot ce trebuie sa faceti e sa urmati 2 pasi simplii:

1. Sa dati like paginii Angels Beauty
2. Sa dati like si share la concurs pe pagina voastra de Facebook
Castigatorul se anunta pe pagina lor oficiala in data de 1 martie.

Succes!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu