vineri, 17 iunie 2016

Alexander Wang Maryna Slingback Sandals Review


                                               ALEXANDER WANG HERE

EN:
  Happy weekend beauties, any plans for the end of the week? I am super happy and very nervous because I just put my hands on my very first pair of heels signed by Alexander Wang, they are so beautiful and well made from a great quality fabric. The heel is 11 cm tall and despite it's height and shape , the sandals are super comfortable. I am very satisfied and happy for the purchase I have made and my luck was even greater because they were on 70% off sale.

Love,
Lavinia

RO:
  Un sfarsit de saptamana superb va doresc. Eu am primit saptamana trecuta un colet pe care l asteptam cu mare nerabdare. Mi-am comandat prima mea pereche de sandale semnate Alexander Wang si la cate comentarii pro am citit despre acest brand, m-am convins singura ca trebuie sa am si eu o pereche, stiti cum se spune, inceputul e mai greu :)).
  Fericirea mea a fost si mai mare cand le-am gasit reduse cu 70%. Am asteptat cu mare nerabdare acest colet si acum vreau sa va spun si voua cate ceva despre sandalele Maryna si calitatea lor. Sunt lucrate foarte finut si bine, iar in ciuda faptului ca tcul nu are cea mai comoda forma si mai e si de 11 cm sunt foarte comode, ce-i dret nu am avut ocazia sa le incalt decat o data, dar am rezistat pana la sfarsitul serii cu ele in picioare, fara ca a doua zi sa ma plang de durere. V-am lasat link-ul spre ele sub prima poza.

Cu drag,
Lavinia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu