luni, 18 mai 2015

Gingham with burgundy shades


                                                                CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                            TOP here , JEANS here / here , HEELS Lavine , BAG here

EN:
  Hello loves hope you enjoyed a lovely weekend and now it's time for a busy week for me. Today I will show you what I wore over the weekend. I chose a gingham shirt and a white pair of ripped jeans. To add a touch of color to the ensemble I used a burgundy lipstick to match with my new Lavine heels.
Kisses :*

RO:
  Buna tuturor, va doresc un inceput de saptamana minunat, pe mine ma asteapta o zi aglomerata, azi vreau sa va prezint o tinuta pe care am ales-o pentru o zi lejera. Am purtat o camasa in carouri cu o pereche de jeans albi si am ales o pereche e tocuri Lavine de culoare burgundy pentru a se asorta cu rujul.
Pupici :*


Un comentariu:

  1. ahh ce mult imi place camasa si cum ai combinat-o cu paltalonii albi. Iti doresc o saptamana frumoasa si fara mult stres :) Liuba x

    RăspundețiȘtergere