sâmbătă, 12 octombrie 2019

Lenjerie Calvin Klein redusa

                                                 LENJERIE CALVIN KLEIN REDUSA AICI


                                                     LENJERIE CALVIN KLEIN REDUSA AICI


RO:
  Buna dragile mele, am revenit cu forte proaspete si vesti foarte bune. Pentru cateva zile leneria Calvin Klein e redusa cu 30%. Fie ca va plac modelele sport sau cele din dantela, puteti beneficia de intreaga reducere si gasiti aici toate modelele.
  Eu mi-am pus ochii pe modele cu gri si portocaliu, dar imi plac mult si cele din dantela.

Cu drag,
Lavinia


EN:
  Hello m lovelies, how are you? I am here to bring you some news, very good news in fact. The most comfy and beautiful lingerie is no on sale. Yes, you are right, I am talking about Calvin Klein Underwear. You can find selected  models on 30 % sale here.

  Let me know which model you like best. I set my eyes on the grey and orange one :).

Love,
Lavinia




                                               LENJERIE CALVIN KLEIN REDUSA AICI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu