joi, 14 februarie 2019

Fila Disruptor Romania






                                                                                FILA AICI

EN:
I am a huge fan of Fila and these new models look insane, not to mention the price that it;s accessible for all clients. I will show you some of my favorites that you can  find on Shopbop and some models are already on sale. Go grab yours because they are selling out fast.

Love,
Lavinia

RO:
Imi place la nebunie sa port sneakers, iar modelele celor de la Fila le gasesc superbe. Am vazut acum niste piese atat de frumoase ca nu imi pot lua ochii de la ele, iar unele sunt deja la reducere.
Stiu cand mi-am achizitionat anul trecut 2 perechi, ca stateam efectiv la vanatoare de marimi, atat de repede se vand. Fugi si alege-ti modelul preferat pana mai e pe stoc!

Cu drag,
Lavinia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu