sâmbătă, 13 octombrie 2018

Fusta neagra din lac


                                                                CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                BODY AICI / FUSTA AICI / GEANTA AICI / BOTINE AICI

EN:
  What a long day we had, finally is over and I am so anxious to get to sleep as soon as possible, but not before I update my new outfit.
  I love this pair of bots so much, since I receive it I think I already wore it at least 5 times. It is very comfortable and looks great in any combination. Today paired with a printed body and a black mini skirt. You can find it here also on white.

Love,
Lavinia

RO:
  Nu stiu cum se fae dar ziua de azi a fost una lunga si foarte obositoare. Nici nu stiti cat ma bucur ca s-a incheiat si abia astept sa ajung in pat sa dorm, Asta nu inainte de a va pune la curent cu o noua tinuta.
  Am primit aceste botine in urma cu 2 saptamani si nu pot sa cred ca e deja a 5 a oara cand le port. Sunt atat de comode iar design-ul super chic le face compatibile cu aproape orice tinuta. Azi le-am integrat alaturi de un body cu imprimeu si o fusta neagra.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu:

  1. Stylish and superbly elegant outfit! Gorgeous booties as well!

    Happy Sunday xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/10/12/burgundy-final-post/

    RăspundețiȘtergere