luni, 17 septembrie 2018

Ce purtam in aceasta toamna


                                                         CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                   SACOU AICI / PANTALONI AICI / SABOTI AICI / RUCSAC AICI / OCHELARI DE SOARE AICI

EN:
  Hello beauties, how are you? I took quite a long break, due to the fact that I have been very busy and tired at the same time and I needed some space for myself.
  Autumn is here and I am happy to wear some outfits to fit this season more. I love pink lately and love the way it looks when wore with plaid pieces. I bought some pink pieces to incorporate them in autumn outfits.
  Today I chose a beautiful plaid blazer that I wore along with my pink culottes and a pair of fuchsia mules.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragelor, ce mai faceti? Eu sunt bne, va multumesc pentru mesajele dragute, am simtit nevoia sa iau o mica pauza de la tot ce inseamna social media, pentru ca am avut o perioada foarte aglomerata si ma simteam epuizata fizic. Acm sunt ok si azi revin cu o tinuta noua, de toamna.
  Ador rozul si mi-am achizitionat cateva piese in aceasta nuanta si in acelasi timp si carourile, mi se pae ca se potrivesc de minune acestea doua.
  Azi port un sacou in carouri cu tonuri de roz, o pereche de culottes roz si sabotii roz de nuanta fuchsia.

Cu drag,
Lavinia



Un comentariu: