vineri, 8 iunie 2018

Penti la Vivo Baia Mare





  Buna dragele mele, sa avet un sfarsit de saptamana minunat, ieri am fost la deschiderea Penti la VIVO! Baia Mare, ma bucura nespus de mult ca au ajuns si la noi si cred ca aveam mare nevoie de un astfel de magazin deoarece mereu cand imi doream un dres de baie mai deosebit, apelam de fiecare data la shopping-ul online.
  Stiai ca Penti e un brand de referinta in sectorul de dresuri de dama, lenjerie intima, costume de baie si imbracaminte de casa cu un lant de peste 300 de magazine in Turcia, Rusia, Europa, Asia si America. Este al doilea mare producator din Europa, precum si producatorul mai multor brand-uri bine-cunoscute din lume si care ieri, 07.06.2018 a ajuns si la Baia Mare, cu cel de-al 33-lea magazin Penti in Romania.
  In anul 1947, fratii Kariyo au infiintat compania Penti in Istanbul, Turcia, iar misiunea lor a fost una precisa, aceea ca Penti sa ajunga cea mai cunoscuta companie de dresuri de dama, venind in intampinarea nevoilor tuturor clientelor. Unul din atuurile Penti este productia complet integrata, de la fabricarea firului pana la vanzarea in magazine.
  Ieri, le-am trecut si eu pragul si nu pot sa spun decat ca m-a incantat tare mult ce am vazut, o multime de modele si culori din cele mai diverse materiale, iar in acest weekend au si o promotie tare faina, la orice sutien achizitionat aveti din partea casei chilotul.
  Va atasez si cateva poze sa va arat ce minunatii am gasit.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu