joi, 4 ianuarie 2018

On my Zaful wishlist



                                                                                 1 / 2 / 3/ 4


EN:
  I keep buying all kind of beauty products from make up tools to daily care routine. I bumped into these amazing brush sets on Zaful, have you tried any of them? If not, you must do it. I have them for more then one year already and they look the same, great quality.
You can check out more models on the links.
Also I found some amazing dresses on Zaful fashion trends 2018 that I absolutely love, I added a few favorites on the image above, but you can find more details on their page.

Love,
Lavinia

RO:
  De ceva vreme incoace am inceput sa investesc din ce in ce mai mult in produse de beauty, make up si diverse accesorii. Mi-am achizitionat primul set de pensule in urma cu mai bine de un an si de atunci mi-am mai comandat unul. ambele sunt foarte complexe si de o calitate mai mult decat minunata , ce sa mai zic de pretul la care le gasiti.
  Mai multe modele si culori gasiti pe link-ul de sub imaginile de prezentare.
  Iar daca tot vorbim de partea de beauty si make up  va las mai jos si cateva rochite care asteapta sa fie accesorizate cu machiajele voastre.

Cu drag,
Lavinia

                                                                                       1 / 2 / 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu