miercuri, 8 martie 2017

Bluza cu maneci clopot


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                    TOP HERE / SKIRT ASOS / BOOTS HERE / BAG HERE/ BELT HERE

EN:
  Happy Women's Day to all the ladies in the world! Hope you are making this day the most beautiful and relaxed one. I found this top on sale and I could not resist it so I bought it and I don't feel sorry at all. For today I dressed up with my new and super cute bell sleeve top, a golden skirt, one pair of booties.
  I am on the run and I have to leave you now, I hope you enjoy this look as much as I do.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi frumoasa tuturor femeilor de pretutindeni, o primavara insorita si plina de realizari va doresc!   Mi-am cumparat zilele trecute cu top cu maneci clopot, cu toate ca a fost super ieftin si aveam dubii in privinta calitatii, m-am inselat. E un bumbac subtire si foarte placut, iar manecile in partea de jos sunt dintr-un saten mai tare. Azi l-am asortat la o fusta aurie, am mai adaugat o curea pentru a-mi evidentia usor talia si o pereche de botine, iar tinuta a fost completa.
  Eu sunt pe fuga deja, asa ca va las cu fotografiile si sper sa va placa la fel de mult ca si mie.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: