sâmbătă, 10 decembrie 2016

Cum ne decoram bradul de Craciun


                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                            SUIT VIPme  / HEELS ALICE+OLIVIA

EN:
  Happy Saturday my lovely friends, what are your plans for this weekend? It is our very first year in our new home, so I wanted to make something different. I decorated the tree in a different manner then the previous years and I gave up all those fancy dresses to this amazing velvet suit and striped heels that perfectly match the tree.
  I am obsessed with velvet and I started to purchase items made from velvet. I bumped into this beautiful suit from VIPme, an online store that sells all you can imagine from women clothes to shoes, bags or accessories, all at great prices and great quality.
  My suit is made from a thick and a good quality velvet. I ordered it in size M and fits me great and the best part is that can be worn separately, so if you ask me I made a great choice, It is also available in two more different colors, black and blue.
  I placed the order and 10 days later the courier knocked at the door leaving me a package from Vipme, you can shop it here. To get an extra discount at checkout use code Lavinia433.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragilor, cat de repede a sosit si acest weekend si cand ma gandesc ca mai avem inca 2 pana la Craciun, pfuu, cat de repede zboara timpul. E primul Craciun la casa noua, asa ca ne-am schimbat si noi traditia in privinta bradului de Craciun si ne-am decis sa-l imbracam mai repede si sa renuntam la clasicul bradut alb pe ccare-l ornam an de an. Ce a iesit vedeti din imaginile de mai jos, mie imi place enorm.
  Iar pentru a avea un finish perfect m-am gandit sa ma asortez si eu cu bradul si am ales acest costum verde din catifea si pantofi cu toc in dungi.
  Cred ca v-am mai povestit eu de slabiciunea mea pentru catifea, asa ca am inceput sa vanez hainele din acest material. Am fost surprinsa placut sa-l gasesc pe VIPme, un magazin online decicat exclusiv femeilor, cu multe prduse de calitate, de la produse de imbracaminte, la pantofi, genti sau numerroase accesorii.
  Costumul l-am comandat in masura M si mi-e perfect , iar partea cea mai buna e ca se poate purta si separat, asadar o investitie inteligenta :).
  E confectionat dintro catifea groasa, de calitate si are o tinuta tare buna, el mai vine disponibil in trei culori diferite verde, negru si albastru, iar daca va place il gasiti aici.
Eu am pus comanda pe Vipme, iar dupa 10 zile aveam deja coletul livrat prin firma de curierat rapid, iar pentru o reducere la finalul cumparaturilor folositi codul Lavinia433.

Cu drag,
Lavinia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu