marți, 22 noiembrie 2016

Cadouri de Craciun cu buget redus




EN:
  Happy Thursday to all my lovely friends, Christmas is just around the corner and my wish list is ready. I always postpone the Christmas presents and I end up running from one crowded  store to another and not finding anything I had in mind. But this year I promised myself I won't do this again and I will start buying the presents earlier.
  I made up a list with a few present ideas for your man or for your girl , mother, daughter or whoever you want to surprise.
  The good news is that Shopbop offers us the possibility to purchase gifts for the loved ones with a special discount up to 25%, the more you spend the bigger the discount is, use code GOBIG16 at checkout.
  Offer ends on 28 November 2016 at 11:59 pm PT.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi frumoasa in continuare va doresc. Eu sunt genul de persoana care cam lasa totul pe ultima suta de metri, inclusiv cumparaturile de Craciun, dar la cat a fost de aglomerat orasul in ultima saptamana ,in acest an mi-am propus sa fac cumparaturile din timp.
  Asadar am inceput vanatoarea de cadouri, iar mai jos am facut si o selectie cu cadouri pentru iubit, iubita, casa sau cumparaturi cu valoare sub 100$.
  Vestea si mai buna e ca black Friday nu s-a incheiat si continua cu black weekend, iar cei de la Shopbop ne ofera reduceri de pana la 25 %, in functie de suma cheltuita, folositi codul GOBIG16 pentru a se aplica reducerea. Reducerea se incheie in 28 Noiembrie ora 11:59 pm PT.
 *Excluderile de la aceasta promotie le gasiti aici , 


                                                                          PUMA AICI

                                                              1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7




                                                         CADOURI PENTRU EL AICI




Un comentariu: