miercuri, 19 octombrie 2016

Cum purtam pantalonii culottes


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                 SHIRT HERE / PANTS HERE / BAG HERE / HEELS HERE / SUNNIES HERE / BELT HERE

EN:
  Happy Wednesday, Halloween is just around the corner and I am looking for all kind of decorations, because Evelyn is very enthusiastic about this.
  I have a crush on culottes lately and I am super happy I found this pair of high waist pants that I wear quite often, as long as weather allows me to do it. In today's outfit I added a white shirt and bag and my new Alice+Olivia black and white heels.

Love,
Lavinia

RO:
  Salutare dragii mei, ce faceti? Noi, suntem in cautare de accesorii pentru Halloween pentru ca Evelyn e tare incantata de aceasta sarbatoare si i-am promis ca incercam sa facem ceva frumos prin casa.
  Pe langa decoratiunile de Halloween, vin si cu o noua tinuta, una in alb si negru. Imi cautam de ceva timp o pereche de pantofi cu toc in dungi, iar spre surprinderea mea, cu toata ca ii vroiam din piele, mi-au placut mult detaliile de pe toc, iar cand am vazut reducerile la Alice+Olivia,  nu am stat pe ganduri si i-am cumparat, ce spuneti au meritat?

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii: