vineri, 9 septembrie 2016

Cum sa porti fusta din denim


                                                               CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                  TOP HERE / SKIRT HERE / HEELS HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Happy weekend my friends, 3 more days and my little star is going to school. Today I am going to shopping for a few things I need to buy for school.
  I am addicted to jeans since I know myself but lately I have discovered the amazing denim midi pencil skirts that I feel super comfortable, love to wear them with sneakers, flats or heels. In today's outfit I paired it with a white off shoulder top, high heels and a mini bag.

Love,
Lavinia

RO:
  Inca trei zile si steluta mea iubita isi incepe scoala, mari emotii, dar cele mai multe vin din partea mea, cu toate ca de fata cu Evelyn ma abtin cat pot. Ma gandesc ca toti trecem prin aceasta etapa, doar ca fiind copilul tau la mijloc e ceva normal sa ai emotii.
  Imi plac jeansii de cand ma stiu, dar mai nou mi-au aparut in garderoba tot mai multe fuste din denim de toate lungimile. Azi va prezint si voua o fusta de lungime medie, pe care am purtat-o atata la tenisi, balerini cat si tocuri. Azi am ales o combinatie de top fara maneci, saboti, fusta din denim si o geanta de umar.
P.S De ieri sunt si la dieta, am de dat jos vreo2-3 kg, dar va tin la curent cu regimul alimentar si evolutia in postarile viitoare.

Cu drag,
Lavinia


3 comentarii:

  1. so amazing look ; -)))


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Great styling and cool high-heeled shoes.
    Share your post on my blog.
    Greetings and welcome.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos outfit-ul.Imi place foarte mult si coafura.Cred ca ar fi foarte util daca ai face un tutorial despre ea. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere