miercuri, 6 iulie 2016

Cum purtam bretonul


                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                JACKET HERE / SHIRT HERE / JEANS HERE / SANDALS HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Happy Wednesday my beautiful friends, as I have mentioned in my previous post I am dealing with some hair problems, because y hair is curly and blonde it becomes dry and it tends to break. Although I am doing some intense treatment for it I also needed a change so I though why not trying a bang. so this is what I did. I cut my bang in a longer way so I can easily cover it if necessary, but to be honest I am really satisfied of my option and I love wearing it.
  As for my outfit, I have this super cute jacket in my wardrobe for a few weeks already and now that weather got a little colder I got the chance of wearing it. I paired it with my favorite ripped jeans, a white short and a pair of fringe sandals.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi frumoasa va doresc, daca va amintiti ca va povesteam in postara trecuta de problemele cu care se confrunta parul meu acum si anume ca are tendinta de uscare si rupere in ciuda tratamentelor intense de hidratare pe care le urmes. Cu oate acestea parca simteam si nevoia unei schimbari asa ca mi-am facut breton. Am ales o varianta mai lunga pentru inceput si pentru ca e vara si sa-mi fie mai usor sa-l maschez, desi de o saptamana de cand il am inca nu lam ascuns si sa va spun sincer imi place.
  Azi port o geaca tare draguta pe care o am in garderoba de cateva saptamani bune deja si cu toate zilele acestea calde inca nu am avut ocazia sa o port. Azi am imbracat jeansii mei preferati o pereche de sandale cu franjuri si am iesit la un suc cu fetele.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. so nice pics- = >>>


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

  2. Wonderful style. You look beautiful and sensational high-heeled shoes. Behind the styling BIG PLUS. Share your outfit on my blog. Regards
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere