vineri, 2 octombrie 2015

Dreaming of '70

                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                              DRESS here , HEELS here , BAG here , SUNNIES here

EN:
  Happy weekend my darlings, when I bought this lovely dress I intended to style it like the '70, to do my hair in a retro way, but yesterday, my darling hair didn't listen and insisted to look ravish in every possible way, so after two hours of hard efforts I gave up and styled it in a ravished ponytail.
  The result is as you see, wearing a beautiful retro mini dress with a pair of red stilettos and my mini love bag from Rebecca Minkoff.
Kisses :*

RO:
  Va doresc un sfarsit de saptamana superb. Imi aduc aminte cum mi-am stilizat eu aceasta rochita in momentul in care am adaugat-o in cos, si anume la un look romantic cu aer retro de inspiratia anilor '70. Toata bune si frumoase pana cand ieri a sosit momentul mult asteptat de a o scoate la o sesiune de poze. Singura problema si cea mai mare a fost minunatia de par care dupa eforturi indelungate de mai bine de 2 ore nu a vrut sa se aseze in modul in care eu visam si m-am dat batuta, rezultatul il vedeti si voi, o coada de cal esuata.
Pupici :*


5 comentarii:

  1. so great look ; >>

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

  2. Informuję, że zmienił się adres bloga kateandbee. Znajdziecie go teraz pod adresemhttp://beelovesfashion.blogspot.com :)

    I inform you that kateandbee blog has new address. Now it's http://beelovesfashion.blogspot.com :)



    bee loves fashion
    bee loves fashion on bloglovin’
    bee loves fashion on fb

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi there hun. Great post I LOVE IT, love your style.
    Thank you for sharing this with us. *-:
    Follow my blog if you'd like to join my monthly give-away.
    BLOG: http://its-dominica.blogspot.co.uk/
    INSTAGRAM: its.dominica.s

    RăspundețiȘtergere