luni, 31 august 2015

My make up routine


                             BRUSHES here , BRONZING POWDER here , FOUNDATION here , LIPSTICK here

EN:
  Hello my ladies, how are you? I intended to make this beauty review a while ago, as I received so many emails regarding my favorite make up tools. I will start speaking about make up tools, such as brushes that are very important and you have to pay attention to buy good ones. I found mine online here and I was really amazed by their high quality.
  During summer I always go for light make up, but never give up my foundation. I use a lighter shade as I don't lie in the sun because my skin is lighter and I prevent it from getting burnt and making wrinkles. I always choose creme powder make up from Chanel as my skin tends to get oily and it really helps me a lot. I am a huge fan of concealer one shade lighter than my natural skin tone, always applied with my new brushes.
  For a day by day make up I generally opt for a matte bronzer to avoid looking too sparkling and for my lips I opt for nude colors or a pale pink. I love the Rouge Allure 01 Natural also from Chanel, it doesn't dry my lips, it works as a moisturize because my lips tend to get dry.
  Hope my post was useful and I could help you out with the questions.
Kisses :*

RO:
  Buna dragii mei, intentionez de ceva vreme sa incep sa scriu si cate ceva despre rutina mea de machiaj de zi cu zi si sa va mai raspund astfel si la intrebarile legate de acest capitol. Am sa incep prin a va prezenta noul set de pensule care sunt un prim pas catre un machiaj perfect, ele trebuie sa fie de o calitate foarte buna pentru a putea aplica astfel produsele pe ten.
  Pe perioada verii optez pentru un machiaj cat mai lejer, dar cu toate acestea nu renunt niciodata la fondul de ten. Folosesc o nuanta mai deschisa pentru ca tenul meu e mai deschis si evit expunerea la soare. Este foarte important sa alegeti unul apropiat culorii voastre si sa aibe de asemenea si factor de protectie. Eu aleg mereu creme powder make up de la Chanel , are o consistenta mai densa si contine pudra, tentul meu are tendinta de ingrasare si ma ajuta in a stopa acel luciu neplacut. Sunt un mare fan al corectorului si acesta trebuie sa fie obligatoriu cu o nunata mai deschis decat tenul vostru. Il aplic cu ajutorul pensulei pentru a intra cat mai bine in piele si a oferi un aspect natural, trebuie sa evitam in a ne incarca tenul excesiv.
  Pentru buze aleg aproape intotdeauna nuante de nude sau roz pudrat, dar am mereu in geanta Rouge Allure 01 Natural de la Chanel, care e foarte hidratant pentru buzele mele cu tendinta de uscare.
  Sper ca v-au fost de folos aceste aspecte ale rutinei mele zilnice, iar pe viitor am sa incerc sa postez si tutoriale cu machiaje.
Pupici :*



Un comentariu: