luni, 20 aprilie 2015

Into the blue


                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                    JACKET here , SHIRT here , JEANS similar , HEELS Lavine , BAG here , SUNNIES similar


EN:
  Hello my loves how was your weekend, as you might have seen it already on my social media I am working on my first collection of my shoe line. I will tell you more details about it soon. Meanwhile I have another pair of booties also seen on black here , this time it comes in blue and it has laces.
I wore a matchy matchy outfit on light blue, my new Lavine booties and a similar shade leather jacket, a pair of jeans and my nude favorite bag that you will see more often as I love it so much.
Kisses :*

RO:
  Cum a trecut weekend-ul dragii mei, cum ati vazut deja pe retelele media si pe blog lucrez de cateva luni la un proiect personal si foarte ambitios si anume propria mea colectie de pantofi pe care am ales sa o numesc Lavine, dar revin cu mai multe detalii curand. Pana atunci va arat o noua pereche de botine ( varianta pe negru aici ) albastre care le-am asortat la o geaca in aceeasi nuanta, o pereche de jeansi rupti si geanta nude, pe care o veti vedea mai des pe blog pentru ca imi e foarte practica.
Pupici :*













2 comentarii:

  1. Those booties are too cool! And I am in LOVE with the jacket.

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.nz/

    RăspundețiȘtergere